(iOS) Dude Theft Wars Offline \u0026 Online Multiplayer Games ontgrendelen (onbeperkte bron)
Mar 15, 2022 6:55:47 GMT -5
Post by busjuronadan on Mar 15, 2022 6:55:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dude Theft Wars Offline \u0026 Online Multiplayer Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dude Theft Wars Offline \u0026 Online Multiplayer Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendelen (onbeperkte bron) ▞▞▞
▞▞▞ Dude Theft Wars Offline \u0026 Online Multiplayer Games 2022 version ▞▞▞
Episch
Goed spel! Vroeger beoordeeld als volwassen, maar nu is het tiener. Er zijn veel dingen veranderd sinds ik drie jaar geleden voor het laatst speelde, en het is nog steeds wat ik me herinnerde.
Dit is een behoorlijk geweldige game, maar er moeten meer updates komen. Ik bedoel, als je klaar bent met de eerste missie, ontgrendel je één personage en dat zal alles zijn als deze game uitkwam met meer updates en meer karakter en meer missies om het te doen wees een goede gane
Je hebt geen doel
Ik zal 5 sterren doen als het ook een open wereld multiplayer-mod heeft en vergeet niet om een optie toe te voegen zodat meer spelers in de auto kunnen zitten in multiplayer!
Deze game is echt laggy, ik moest mijn telefoon hard resetten vanwege hoe erg het was.
Ik hou van het spel, maar ik heb moeite gehad om Richie te krijgen en veel npc's gaan de weg op en elke keer als ik daar op de weg rijd, is het spel goed
Een hele leuke game! (Vooral dat ik het gta in blokken noem) maar de politie is irritant zeg! Als je dit wil spelen raad ik je aan om geen auto's te laten ontploffen en geen mensen aan rijden. Oh ja leuk om area 51 er in te zetten. Een samenvatting leuk spel
Dit is zo irritant en slecht spel van de wereld. Ik heb een aantal bugs. 1 toen ik multiplayer speelde, zag ik een man die Ritesh hacker noemde die snel aan het moorden was en ik verlies altijd in multiplayer. Download dit vuile spel van mijn leven..😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬😠😠😠😠😠🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬👎👎👎👎
Mijn favoriete app, maar als ik hem open en speel, blijft hij hangen en stopt automatisch sorry ik kan niet spelen
Lär dig amerikansk engelska Utbildning frxb
Beste game die ik ooit op mijn telefoon heb gespeeld, speel ik nu al een tijdje, dus ik heb letterlijk alles, maar het is nog steeds erg leuk. Maar ik neem 1 ster weg omdat het me uit het spel heeft geschopt zodra ik erin zit
Je moet een multiplayer toevoegen in de verhaalmodus zoals gta 5
Het is grappig, maar een paar dingen kunnen beter. De fysica van het spel, meer dingen om mee te werken en de hardloopmuziek wanneer je iemand raakt, zou stiller en minder frequent kunnen zijn. Zou ook veel meer dingen moeten toevoegen, omdat het te snel saai wordt.
Tis een leuk spel alleen heel vaak echt veel te moeilijk, tijdens de missie moet 5 afzetten als taxichauffeur maar daar krijg je veel te tijd voor dus je moet heel vaak opnieuw beginnen, en de race die eerder moest doen was ook bijna niet te halen. Kunnen jullie daar wat aan doen?
Het is een behoorlijk geweldige game, behalve dat de game soms crasht als ik te snel in een auto rijd. En dat wanneer je met de gast in de cel praat, wanneer je naar hem teruggaat, het cutcene opnieuw begint. (Bovendien kun je het cutcene niet overslaan) Geweldig spel, ik probeer alleen maar opbouwende kritiek te geven. 😊🖒
Het is erg moeilijk en moeilijk. spel
Voor het grootste deel is alles goed. Ik zou gewoon zeggen om het camerabeeld te herstellen. Maak bijvoorbeeld een third person view. Ik wil mijn zelf-ragdoll zien. Ik zou ook zeggen om een verhaallijn te plaatsen en een aangepast personage te maken. Een ander ding is dat de politie niets doet. Om de politie te verliezen schiet je de politie neer. Als je dat deed, zou je meer politie sturen, dus maak een gebied waar je moet ontsnappen en als je wordt gedood of gepakt door de politie, ga je voor 1 minuut naar de gevangenis, maar je kunt ontsnappen met spullen. Bedankt, ik hoop dat je dit toevoegt
Net als in het eerste deel kan een tweede speler de rol van een teamlid op zich nemen om zo met twee man de game door te spelen. Dit kan zowel online als door
Goed spel, maar wanneer de carecter en alle wapens worden ontgrendeld, is het zo saai.
Zorg er alstublieft voor dat de singleplayer-kaart met politie en zo op meerdere spelers kan worden gespeeld, het zou leuk zijn om met meer dan één persoon weg te rennen van de politie.
Niet slecht, moet wat gerepareerd worden. 1. Er zijn gaten in de grond. 2. Ik val soms willekeurig door de grond. 3. Waarom is het allemaal Halloween-y? Het is mei.
Je kunt deze manier nog cooler maken door deze toe te voegen: - 1. maak vliegende jets en vliegtuigen. 2.Maak werkende computers in het spel. 3.voeg meer plaatsen op de kaart toe. 4.make garage die de kleur van onze auto's en fietsen kan veranderen. 5. speel muziek af tijdens het rijden als het aan staat. 6. maak liften in gebouwen in het spel......
Diverse opties met tal van bugs. Een mix van Sasti GTA V en PUBG. Saaie ervaring tot nu toe!
SLECHTE
Het wilde dat ik het spel zou updaten, maar het zou me toestaan omdat het niet verschijnt, maar de offline spelmodus is nog steeds leuk en grappig om te spelen
updates
Kanker slecht
Ik vint het een goed spel maar óók weer niet
Ik vind het spel leuk, maar soms heb je een ander wapen nodig, maar je kunt het wapen dat je al kiest niet veranderen.
Zoveel storingen
heel leuk en zoembies
Lage grafische weergave, slechte kwaliteit, verspilde tijd en gegevens
Dude Theft Wars: Online FPS Sandbox Simulator BETA - Download ...
Het is goed, maar als ik in de legerhelikopter stap, is deze altijd gekanteld. En als ik het land, kantelt het vanzelf en explodeert het. Ik vind het niet zo leuk. Plz repareer de bug.
Dude Theft Wars Offline & Online Multiplayer Games Action kqtk
Super lollig.
Voordat ik het 5 sterren zou hebben gegeven, maar in de laatste update waren er meer voertuigen en wapens, maar het was veel meer buggy en laggy zo veel dat de games vanzelf sluiten
Dude Theft Wars Offline & Online Multiplayer Games Laga wsdg
Ik speel deze game al 2 jaar, maar ik wil een nieuwe stad en meer auto's, vliegtuigen, boten toevoegen
De gameplay is goed en de multiplayer is ook goed, maar de singleplayer-modus is niet zo goed, maar ik zou willen voorstellen om een zombie-modus toe te voegen in multiplayer, zoals in kabeljauwzombies, alsjeblieft
Gelieve alstublieft multiplayer sandbox update alstublieft
Die is echt een cut spel want net waneer ik in de map ga dan dan gaat het spel weg en dan moet ik opnieuw beginnen en dan gebeurt het dezelfde weer
Repareer het spel
Zo dom. Kan niet uit het water komen en je kunt alleen missies doen, geen open wereld waar je je eigen rekwisieten kunt plaatsen!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als gamers met vrienden spelen, dan is deze game de eindeloze bron van entertainment die iedereen nodig heeft. De spelwereld is ontwikkeld met een enorme kaart
Het is oké, denk ik, maar. Ja, meer kaarten, karakters, eenvoudigere taken, beter manoeuvreren en meer voertuigmodi en een gratis garage en verborgen bunkers, interqcteerbare huizen waar we in kunnen inbreken en meer mensen, ook meer locaties. Dus ik geef dit een 2-sterren van de extreem lange download.
Ik haat beta dat is slecht dus noob
Dit spel is het beste mobiele spel ooit... Bijna. Het is gewoon een GTA met een lage resolutie, maar ook kindvriendelijk.
Dude Theft Wars Offline & Online Multiplayer Games Hərəkət dhj
Net weer gespeeld en echt?? Het systeem om te ontsnappen is dom. Het zou weer normaal moeten worden waar je ze hebt vermoord en toen waren ze weg ... teleurgesteld. Verwijderen.
Ik vind het leuk, maar als ik multiplayer speel wanneer mijn vrienden proberen mee te doen, staat er dat er geen server de verkeerde code heeft ingevoerd, soms antwoord me en voeg alsjeblieft open wereld multiplayer toe, ik geef 5 sterren